4 Ekim 2022 Salı

SAD lambası

Günlerdir bunu foto terapi için alınan ışığın siniri var üzerimde. Zeynep Hanım'a güvenmesem asla almam zaten. Daha önce Hatice de söylemişti ama googlelamamıştım bile, güneşin yerini tutar mı ya manyak mısınız diyesim gelmişti. Zeynep Hanım'a da artık nasıl baktıysam kadın rahat bi beş dakika "bu öyle bir şey değil" minvalinden şeyler söyleyip ikna etmeye çalıştı. "Girin bakın, çok makale var" dedi.

Kocam ne dicek, bunu nasıl açıklicam diye düşünürken "aa o ne" dedi, ben o merdivenlerden inenene kadar kaldıramadım ve zaten aylarca kullancam, nereye kadar kaçıcam diye düşündüm. "hiç sorma bak ben de çok dalga geçtim, söz verdim diye kullanıyorum, güneş bu" falan dedim. epey bir dalga geçti. "aa güneş battı" falan dedi. ama hiç "saçma sapan şeylere para veriyorsun" demedi ki bu benim için önemli. çünkü ben bile para verirken "inanamıyorum yani buna para mı veriyorum şimdi, kendimi aldatılmış hissediyorum" falan dedim.

ha bu arada, bi iki makale falan okusam belki işe yarayacak. okusam mı?

bugün öyle bi yarım saat durdum karşısında. şifa olsun ne diyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder