29 Eylül 2022 Perşembe

Türkiyeli "yer"

Çok tuhaf bir şeyler olmaya başladı son günlerde. Mesela twitterda bir fotoğraf görüyorum, mesela bi yemek fotoğrafı, arka planda mutfak/balkon gözüküyor. Üff diyorum, şu güzel fotoğraf bile bir apartman dairesinde çekilmiş. Çok güzel dolaplar olabilir, masa falan on numara olabilir. Ama bahçeleri yok diyorum, altta birileri var, üstte birileri var, insani değil. Ya da bakıyorum, onca para vermiş ama apartmanda oturuyor diyorum.
Hele böyle sokak videolarına hiç katlanamıyorum. Mideme ağrı giriyor. Binlerce insan bu çarpık kentleşmede yaşıyor diyorum. Başımı kollarımın arasına alıp, nasıl olur Allah'ım, benim insanıma bu nasıl reva görülür, demek istiyorum. Çok tuhaf. Bu son bir kaç haftadır olmaya başladı. 

Buradaki evimizde otururken aynı para çok güzel dairelerde de oturabilirdik. Ama ben ısrarlar bahçeli ev olsun diye ısrar ettim. Çünkü Türkiye'de bu bir lüks ama burada hiç değil. Minnacık bir bahçe de olsa bahçen var yani. Kimse de "oo bahçeli evde oturuyorsun" demiyor. Hele benim oturduğum eve hiç demiyorlardır. Ama İstanbul'dakiler için çok lüks. O yüzden hiç evden fotoğraf paylaşmamaya çalışıyorum. 

Çok tuhaf değil mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder