13 Şubat 2022 Pazar

okuyorum, yazıyorum.

Geçen gün birileri yeni kararlar almış, her gün düzenli kitap okuyacağım falan demiş. Ben de baktım şaşırdım. Yani ben her gün okumuyorumdur belki ama iyi bir okurumdur, o alışkanlığı kazanmışım dedim. Ve okurken hiç stres de olmuyorum, ay bugün de kitap okumadım diye vicdan azabı yapmıyorum. 32 yaşındayım ve kitap okurum diye tanımlarım kendimi. Hatta pandemiyle birlikte sekteye uğradı, yani nerede nasıl okuyacağımı bilemedim çünkü genelde metroda, otobüs beklerken falan okurum. Ama artık evde de yavaş yavaş bir düzen oturdu. Çorbayı koyup kaynayana kadar okumaya başladım hamdolsun. Yine de metroda okuduğumun tadını vermiyor. 

Her neyse, sonra ben şeyi de fark ettim: ben yazıyorum da. Mesela bu blog, ara ara da olsa yazıyorum. Bundan önce inehk vardı ve çok güzel yazardım ama yayılmaya başlayınca kapatmıştım, onun yasını tutmanın alemi yok. Bilinmek istememiştim. Ama buraya yazıyorum işte. Bunun dışında da bir sürü şey yazıyorum.

Bilgisayarımda farklı farklı dosyalar var. Onları burada yayınlayabilirim zaman zaman diye düşündüm.


Burayı sanırım kimse okumuyor. Okumalarını ister miyim emin değilim. 

Belki twitter'daki arkadaşlarıma bağlantıyı verebilirim.

Onları seviyorum. 

Öyle işte,

daha çok yazmak dileğiyle,

Selamlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder